2010. január 17., vasárnap

Tükrös vallomásos...


Tükör. Titok. Misztérium.
Írtak róla sokan, sokfélén.
Pilinszkynek van egy gyönyörű meséje, a Kalandozások a tükörben. Főhőse egy kisfiú, belép a tükörbe, ahol várja őt az ő saját meséje.
Csodálatos történet ez, nagy igazságokkal, a szeretet győzelméről. Azt gondolom nem csak a látszatok világában élünk, nem az a valóság csupán, amit sokan körbe kerítenek maguk számára.A tükör szimbóluma számomra a mögöttes, a túli világnak,annak a képekben is kifejezhető jelrendszernek, amiben összesűrítve ott található mindenki gyönyörű és teljes meséje.
Neked is megvan a saját meséd, aminek hőse, hősnője vagy. Csak hinned kell benne, és rátalálnod.

A tükör és a fotózás valahol  összeérnek.
Egy fotósnak meg kell tudni mutatnia a tükrön túli énedet, a látszatok, a maszkok mögötti valódi lelkedet. Egy ilyen fotó elindíthat , inspirálhat téged, hogy elindulj a saját meséd felé.

Zene Tükörországból...

http://www.youtube.com/watch?v=C4sQlOHcvjI

2 megjegyzés:

  1. Én biztos vagyok benne, hogy egy véletlenül idekeveredett regényhősnő vagyok. Egy tükrön át jöttem :) Itt a megígért zene: http://www.youtube.com/watch?v=C4sQlOHcvjI Azért ez a szám, mert ezzel vizsgáztam két éve, és nagyon a szívemhez nőtt.

    VálaszTörlés
  2. Én meg biztos vagyok abban,hogy nincsenek véletlenek ... üdv a tükörből érkezőnek :)
    És hálás vagyok, ha találkozom emberekkel, akik bent élnek a meséjükben, mint Te.
    Köszi a zenét is *

    VálaszTörlés