2010. január 10., vasárnap

portrés vallomásos...


Nem igazán érdekel, honnan érkezel, milyen nevelést kaptál, ki az apukád, milyen a státuszod, mások mit gondolnak rólad, milyen autóból szállsz ki, milyen ruhát viselsz....egyetlen dolog érdekel.... Isten milyen képet rejtett a lelkedbe rólad...milyen ez az isteni éned...szeretnélek úgy látni téged a kamerán keresztül, ahogy a szerelmesek látják egymást, ők látják a másikban tisztán ezt a képet...önmagad esszenciáját szeretném látni azon a képen, amit rólad készítünk.
Ha gyötrelem, hát legyen. Csak akkor gyere, ha te is így gondolod.
:)


4 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűen hangzik. Művész-ars-poetika. A tiéd.
    Kicsit félelmetes is, mert nincs alku és engedmény-inkább egyfajta "aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni"-mentalistás.
    Sok bátorságot hozzá!
    Majd jövök még!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm...éppen be akartam írni a címkékbe
    "ars poetica"...és kedvenc idevágó mondásom az " aki dudás akar lenni ".
    ...ez olyan "szerintem csak így érdemes" mentalitás ..
    Örömmel látlak :)

    VálaszTörlés
  3. ó, egy újabb darab a kedvenc sorozatomból :) Az külön szépség, hogy az ars poeticád mennyire tükröződik a képeiden, főleg a portrékon. Olyan igazi belelátok a lelkedbe típus. Ha nem bánod, én is kitettem a képet magamhoz (www.sometraceofher.tumbrl.com).
    Anya is üzent a házas dologgal kapcsolatban, majd írok iwiw-en levelet :)
    Patrícia

    VálaszTörlés
  4. Kösz Patrícia...én is látogatlak ám...lelkesen (lelkem mélyén stílusmániás )...és többször fejemben házikótok, fotózásos ötletekkel :)

    VálaszTörlés